Osa 3: Surua ja Sormuksia

-Melissa, minä olen kihloissa. Martin sanoi hiljaa.
-Mitä! Melissa huudahti järkyttyneenä. 
-Mutta.. Minä pidän sinusta paljon enemmän, ja lupaan kyllä erota! Martin sanoi hätäisesti.
-En halua rikkoa kenenkään suhdetta. Melissa sanoi hiljaa, ja itku kurkussa.
-Melissa, olet täydellinen, Ronjaa ei voi edes verrata sinuun! Martin vetosi. Anna minun erota, ja lupaan olla kanssasi ikuisesti.
-Hyvä on.. Melissa sanoi, mutta tunsi samalla häpeällistä riemua siihen, että joku noin komea, ja vielä varattu mies teki noin hänen takia.



Ronja ei ottanut juttua kovin helposti, vaan heitti vetensä tämän päälle, ja koko katu varmasti kuuli hänen huutonsa.


Pian nämä molemmat itkivät ja surullinen Martin palasi Melissan luokse.


"Voi Martin! Tämä on minun syyni!" Katuva Melissa huudahti, mutta ei ehtinyt juuri muuta sanoa, kun Martin jo kaappasi tämän syleilyyn.
"Hmm.. Mentäisiinkö sisään?" Martin ehdotti ja katsahti Melissaa, joka seisoi kaikkien nähtävänä alusvaatteissaan pihalla.
"Ai! Toki" Melissa vastasi nauraen, ja he menivät pieneen koppiin yhdessä.


"Minä rakastan sinua," Melissa totesi ja suuteli Martinia hellästi poskelle. "Kumpa voisit muuttaa tänne kanssani, ja voisimme jatkaa yhdessä Mangojen sukua.." 
"Minäkin toivon sitä," Martin sanoi yhtäkkiä ja polvistui:


"Vaikka olemmekin tunteneet vasta hetken, rakkauteni sinuun on aitoa, Melissa Mango, tuletko vaimokseni?" Martin kysyi.



"Tietenkin!"

Nyt niitä kommentteja kehiin! Ja olisin kiitollinen jos jakaisitte tarinaa muillekkin. Pian näette mitä muuta kohtalo on tälle parille kehitellyt...

Kommentit

  1. Vaikuttaa jännältä ja etenee rivakkaan, toivottavasti teet vielä uusia osia :). Jos niitä tulee, voit ilmoitella sivuni chättiboksiin -> sivuni kulkevat nimellä LC Fardas. ^^

    VastaaPoista
  2. Nyt vasta näin sen sinun kommenttisi tuolla minun tarinassani, ja toivon että olisin sen huomannut aikaisemmin D: . Hyvin on lähtenyt tarina alkuun, ja olisi kyllä tosi kiva jos jatkaisisit tätä, vaikka on tästä näemmä hieman aikaa kulunut kun olet tämänkin osan julkaissut. Eli jos näet tämän kommentin joskus niin täällä on ainakin kaks immeistä jotka mielellään tätä lukisivat :3.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Osa 1: Sipsejä ja suvun jatkamista

Osa 2: Muroja ja Murheita